گروه تئاتر اندیشه برای ادامه ی فعالیت های خود از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کدرهگیری سلامت ر
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش ، با تلاش و پیگیری عباس کرم الهی ، این گروه برای ادامه ی فعالیت های خود از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کد رهگیری سلامت به شماره ی 12561631 را دریافت نمود .

مدیر گروه تئاتر اندیشه در این خصوص گفت : گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش به شماره ی ثبت 66 ـ شناسه ی ملی 14000017696 و کد پستی 6477183199 تنها گروهی است که در شهرستان شوش علاوه بر اخذ پروانه به شماره ی 35107 /94  از سامانه ثبت گروه‌های نمایش ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ دارای اساسنامه ثبتی از اداره ی کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری می باشد و بر همین اساس در سامانه ی سلامت ثبت نام نمود تا با دریافت کد رهگیری در ردیف فعالیت های کم خطر فعالیت خود را پس از سه ماه وقفه با نظارت مستقیم اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مجددا آغاز نماید .

عباس کرم الهی در ادامه افزود : گروه تئاتر اندیشه طبق راهنمای گام دوم مبارزه با کووید19«کرونا ویروس» موظف است فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت  در سالن محل تمرین و آموزش را به صورت جدی در نظر داشته باشد و قبل از ورود محل مورد نظر را گندزدایی و ضدعفونی نماید .

وی در ادامه به تعداد حضور در هر جلسه ی تمرین و آموزش اشاره کرد و یادآور شد :  طبق اطلاعات واحد ثبت شده حداکثر 25 نفر شامل «کارگردان ـ بازیگران و عوامل اجرایی» مجاز خواهند بود که می بایست بر اساس «قوانین ، آیین نامه ها ـ مقررات و دستورالعمل های » مرتبط با  بهداشت محیط و بهداشت فردی عمل نماید .

مدیر گروه تئاتر اندیشه در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : کارگردان تمرینات و مربی آموزش  موظفند در صورت مشاهده ی « سرفه و عطسه » چه از طرف تماشاچی و چه از طرف بازیگران یا عوامل اجرایی  ؛ آن اشخاص را به بیرون از سالن  راهنمایی کنند تا محل را ترک نمایند و استقرار  و چیدمان تماشاچیان  بر روی صندلی  می بایست به گونه ای باشد که حداقل یک متر فاصله بین آنها رعایت شود .

وی افزود : لازم است بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی ؛ پیش از ورود بازیگران به سالن  می بایست فرم خود  اظهاری مبنی بر عدم وجود علائم تنفسی مرتبط با ویروس کرونا  را تکمیل کرده باشند و آن دسته از بازیگرانی که از قبل  دارای بیماری زمینه ای شامل « بیماری قلبی عروقی ـ فشار خون ـ دیابت ـ بیماری های تنفسی زمینه ای ـ 40< BMI  ـ شیمی درمانی ها ـ بدخیمی ها ـ آنهایی که عضوی را پیوند زده اند  ـ افراد تحت درمان با کورتیکواستروئیدی بیش از MG 5/12 پردنیزولون در روز بیش از دوهفته »حق ورد به جلسات تمرین و یا آموزش را به هیچ عنوان نخواهد داشت .

عباس کرم الهی در پایان در مورد اقدامات کنترلی سلامت محیط گفت : کلیه بازیگران می بایست  از خانه که بیرون می آیند مجهز به ماسک و دستکش باشند و مستقیم به سالن محل مراجعه کنند و در اولین جلسه  پیرامون « بهداشت فردی ـ بهداشت مواد غذایی ـ بهداشت ابزار و تجهیزات ـ بهداشت ساختمان ـ نحوه ی  درست شستشوی دست ها ـ گندزدایی سطوح و......» توضیحات لازم ارائه خواهد شد .

شایان ذکر است گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش  مجاز است با اشاره به موارد فوف الذکر در زمینه های « تمرین و تولید نماز با تعداد بازیگر حداقل 10 نفر ـ  نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی » فعالیت داشته باشد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 10 خرداد 1399برچسب:, :: 16:40 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه